Rehti-Isännöinti Oy

Rehti-Isännöinnin toimitusjohtaja Mika Mali perusti yhtiökumppaniensa kanssa isännöintitoimiston, jonka visiona on nostaa isännöinnin palvelun tasoa. Tähän liittyy vahvasti kommunikointi ja läpinäkyvyys, niin palvelussa kuin taloyhtiön kirjanpidossakin.

Pääsimme tekemään asiat alusta asti niin, kuin parhaaksi näemme. Isännöintiala on mielestäni ollut vasta pienen hetken ammattimaista liiketoimintaa verrattuna muihin aloihin, ja meillä on alana paljon kirittävää esimerkiksi asiakaspalvelun puitteissa, Mali toteaa.

Visio palvelutason nostamisesta näkyy myös taloyhtiön kirjanpidossa. Rehti-Isännöinnillä on käytössä Hausvise-järjestelmä, joka toimii isännöinnin hermokeskuksena luoden kommunikaatiokanavan taloyhtiön ja isännöitsijän välille.

Aiemmin taloyhtiöiden hallitusten jäsenet eivät ole päässeet kovin helposti kiinni taloyhtiön kirjanpitoon. Nyt Hausvisen ja Festumin Hausvise-kirjanpitotiimin ansiosta kirjanpitokin on läpinäkyvää asiakkaillemme, Mali sanoo.

Avoimuus on nykypäivän palveluliiketoiminnassa tärkeää. Taloyhtiön hallitusten jäsenet ovat olleet iloisia päästessään ihan laskutasolle kiinni. Toki alkuinnostuksen jälkeen he huomaavat isännöitsijän ja kirjanpidon hoitavan hommansa hyvin, ja luottamus syvenee meidän ja asiakkaan välillä, hän jatkaa.

Avoimuus ja läpinäkyvyys läpi toimintojen tekee Malin mukaan heistä luotettavan ja halutun isännöintitoimiston. Hyvä kumppani kirjanpidossa on osa tätä mielikuvaa.

Festumin kirjanpitotiimissä on suoria ja välittömiä ihmisiä, joilla asiakaspalvelun taso on korkea. Yhteydenpito on hyvää ja mutkatonta, ihmiset saa kiinni ja he soittavat takaisin, jos puheluun ei ehdi juuri sillä hetkellä vastaamaan.

 

Tutustu Rehti-Isännöintiin